Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Szukasz szczegółowych informacji dotyczących tego, jak zatrudnić firmę SEO? Wejdź na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Gdy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, żeby była ona widoczna na samym topie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż współcześnie widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem wybrać rzetelną agencję SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w wskazówki profesjonalistów.

Jak zatrudnić solidną firmę SEO? Google udostępniło o tym film

Nie da się ukryć, że cała branża SEO, a więc działań mających na celu optymalizację stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i nieustająco rozwija się właściwie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia licznych opcji, jak między innymi Baidu, Rambler bądź DuckDuckGo, wciąż najistotniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zaistnieć w internecie, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest silna, zwykle jest to niełatwe bez doradztwa specjalistów z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i nakręciło krótki film o tym, jak wybrać rzetelną agencję SEO.

Najważniejsze cechy dobrej agencji SEO

Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem klarownie objaśnia, jak rozpoznać solidną firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:

  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie planowanych działań, np. poprzez comiesięczne raporty oraz stały dostęp do statystyk strony,
  • umiejętność oceny budżetu i czasu potrzebnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od poznania, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy i kto stanowi jego największą konkurencję.

Przedstawicielka Google akcentuje również, iż solidna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym pierwsze rezultaty zwykle po paru miesiącach działań.