Pozycjonować, jak to łatwo powiedzieć

Dowiedz się więcej o pozycjonowaniu strony WordPress.

Pozycjonowanie stron to szereg działań dążących do zwiększenia obecności stron w bezpłatnych (organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona wyświetla się w SERPach, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia liczby transakcji firmy. Kolejnym plusem tego działania jest budowa rozpoznawalności produktu, usługi czy też samej marki.

Algorytm Google analizuje wszystkie witryny internetowe pod kątem prawie 200 najrozmaitszych faktorów. Rezultat tej ewaluacji decyduje o tym, na której pozycji strona bądź jej podstrona pokaże się internaucie w wynikach wyszukiwania na konkretne słowo kluczowe. Za główne czynniki rankingowe zawodowcy ds. SEO uważają między innymi responsywność, linkowanie (off-site oraz on-site), jak również jakość contentu.

Wstukując w wyszukiwarkę Google jakąkolwiek frazę, użytkownik otrzymuje listę stron, których treść została uznana za najlepiej dopasowaną do wpisanego zapytania. Które adresy wyświetlają się w rezultatach wyszukiwania najwyżej? Na pewno te, których treść jest dobrze nasycona trafnymi frazami kluczowymi. a przy tym niepowtarzalna. Na pozycje wpływ ma także prędkość ładowania się strony (nie tylko w wersji na desktop, lecz i urządzeniach przenośnych), właściwie zoptymalizowany kod HTML, jak również reputacja witryn www kierujących odnośniki do naszej strony.

Pozycjonowanie stron i sklepów www – zleć to specjalistom z firmy SEO

Algorytm Google cyklicznie jest poprawiany, z tej przyczyny warto zlecić pozycjonowanie sklepów i stron internetowych zawodowcom. Odpowiednim wyborem jest firma SEO, która posiada długoletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich firmach zatrudnionych jest wielu ekspertów nie tylko od SEO, ale również programowania i kreatywnego pisania. Powierzając pozycjonowanie strony podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne działania, które także podniosą przychód firmy.

Do kogo adresowana jest oferta pozycjonowania stron oraz sklepów internetowych?

Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa skierowana do administratorów stron, których zadaniem jest dotarcie do klienta i sprzedaż wyrobów albo usług przedsiębiorstwa. Decydując się dowolny biznes nieroztropnie jest w XXI w. nie założyć strony firmowej albo ją utworzyć, ale zrezygnować z jej pozycjonowania. Biznesowi rywale nie ustają w walce o pozyskanie kolejnych klientów. Według badań aż 97% klientów poszukuje online informacji o lokalnych firmach, co jasno wskazuje do jak obszernej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu strony czy sklepu w Top3 wyników wyszukiwania w Google niesamowicie zwiększa prawdopodobieństwo, iż konsument wybierze naszą ofertę.

Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]