Centrale telefoniczne

Liderami w branży centralek telefonicznych są Panasonic, Slican i Platan, które mają bardzo duże doświadczenie w produkowaniu centrali telefonicznych oraz dużą różnorodność modeli tych urządzeń, które zaspokoją potrzebny nawet najbardziej wymagających klientów chcących posiadać taki system w swojej firmie.

Centralki telefoniczne – czy są niezbędne?

Centralka telefoniczna urządzenia zaprojektowane do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas wymieniania informacji. Centrale telefoniczne pozwalają zaoszczędzić czas osób dzwoniących, uprościć działanie firmy oraz w dużym stopniu zmniejszyć ponoszone koszty użytkowania. Każda centrala telefoniczna umożliwia przełączanie na numer wewnętrzny rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnętrznych w przedsiębiorstwa bez żadnych kosztów (w obrębie centrali) oraz dyskryminację rozmów wychodzących polegających na odcięciu wyjść na połączenia komórkowe, miastowe i międzymiastowe. Centrala pozwala na przyznanie każdemu abonentowi wew. numeru dozwolonego, który pozwala na wykonywanie rozmów zewnętrznych. Posiada również taryfikację połączeń, które są zapisywane w pamięci centrali dzięki czemu istnieje możliwość kontroli takich danych jak numer wewnętrzny i zewnętrzny, godzina rozmowy oraz przybliżony koszt.